Згідно Закону України 3651-д орган місцевого самоврядування «Нижньореметівська сільська рада» (код ЄДРПОУ: 04349024) був реорганізований і увійшов до складу Великоберезької громади

Для можливості відновлення сайту дзвоніть за телефонами: (0432) 55-43-70 - Метастудія (Вінниця)
Vlada.ua - розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування

Повідомлення

Повідомлення

про оприлюднення проекту рішення Нижньореметівської сільської ради Берегівського району Закарпатської області «Про встановлення місцевих податків і зборів на території Нижньореметівської сільської ради на 2020 рік»

Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про засади державної регуляторної політики в сфері господарської діяльності», постанови КМУ від 24.05.2017р. №483,  у відповідності до норм Податкового кодексу України, та з метою одержання зауважень та пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань, Нижньореметівська сільська рада повідомляє про наміри оприлюднити проекти регуляторних  актів  рішення Нижньореметівської сільської ради «Про встановлення ставок місцевих податків та зборів на території сільської ради на 2020 рік», «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на 2020 рік» та «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 2020 рік» та аналіз регуляторного впливу зазначених регуляторних  актів.

Проекти спрямовані на розширення бази оподаткування, задоволення потреб громадян та суб’єктів підприємницької діяльності в здійсненні господарської діяльності та захисті їх законних прав та інтересів, залучення додаткових коштів до місцевого бюджету.

З метою одержання зауважень та пропозицій електронну версію проектів регуляторних актів та відповідного аналізу регуляторного впливу розміщено на офіційному сайті Нижньореметівської сільської ради  http://nizhni-remeti.rada.org.ua/ .

Зауваження та пропозиції щодо проекту даних регуляторних актів приймаються від фізичних та юридичних осіб у письмовому вигляді упродовж 30 календарних днів з дати оприлюднення повідомлення на офіційному сайті сільської ради за адресою: 90241, с.Нижні Ремети вулиця Центральна, 27 Берегівського району Закарпатської області, e-mail remeta@i.ua, 04349024@mail.gov.ua.

 

Сільський голова                                                       О.Подмятніков

Аналіз регуляторного впливу

до проектів рішення Нижньореметівської  сільської ради

«Про встановлення  місцевих податків і зборів на території Нижньореметівської сільської ради на 2020 рік, «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на 2020 рік» та «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на 2020 рік»

 

 

            Цей аналіз регуляторного впливу розроблений відповідно до вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» від 11 вересня 2003 року №1160-IV,  Методики проведення аналізу регуляторного впливу, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2004 р. № 308 із змінами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 року № 1151 та Податкового кодексу України (із змінами і доповненнями).

 

1. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом регулювання.

 

      Згідно зі статтею 10 та пунктом 12.3 статті 12 Податкового кодексу України законодавчо закріплено право органів місцевого самоврядування встановлювати місцеві податки і збори в межах своїх повноважень.

       Податковим кодексом України визначено, що органи місцевого самоврядування приймають рішення про встановлення місцевих податків і зборів та офіційно оприлюднюють до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується їх застосування.

        Відповідно до пункту 12.3.5 статті 12 Податкового кодексу України, якщо місцева рада не прийняла рішення про встановлення відповідних місцевих податків і зборів, що є обов’язковим згідно з нормами Податкового кодексу України, такі податки до прийняття рішення справляються виходячи з норм Податкового кодексу із застосуванням їх мінімальних ставок, а плата за землю справляється із застосуванням ставок, які діяли до 31 грудня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування плати за землю.

          Місцеві податки і збори зараховуються в повному обсязі до місцевого бюджету, та відповідно до діючого законодавства, є джерелом формування загального фонду бюджету Нижньореметівської сільської ради, забезпечують збалансованість дохідної частини бюджету та задоволення потреб ради.

          Виходячи з вищевикладеного, з метою безумовного виконання Податкового кодексу України, недопущення суперечливих ситуацій, забезпечення дохідної частини місцевого бюджету, виконання програми соціально-економічного розвитку, Нижньореметівська сільська рада має прийняти рішення «Про встановлення  місцевих  податків і зборів на  території Нижньореметівської сільської ради на 2020 рік», «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на 2020 рік» та

                                                       -2-

«Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 2020 рік».

         Разом з тим, при прийнятті рішення необхідно забезпечити баланс інтересів усіх сторін – суб’єктів господарювання, громадян та органу місцевого самоврядування.

        Тому, проектом регуляторного акта збережено, як і в попередні роки, утримання ставок місцевих податків і зборів на прийнятному для усіх сторін рівні. З метою уникнення надмірного податкового навантаження визначено оптимальний рівень оподаткування, який би забезпечував стабільні та достатні надходження в місцевий бюджет, а з іншого боку, не ліквідовував би стимулів до активізації підприємницької  діяльності.

 

 Основні  групи, на які проблема справляє вплив:

 

Групи

Так

Ні

  Громадяни

так

 

  Держава

так

 

  Суб’єкти господарювання

так

 

  у тому числі суб’єкти малого

  підприємництва *

так

 

     

   Обґрунтування неможливості вирішення проблеми за допомогою ринкових механізмів:

    Застосування ринкових механізмів для вирішення вказаної проблеми не є можливим, оскільки здійснення вищезазначених заходів є засобом державного регулювання та відповідно до Податкового кодексу України є компетенцією Нижньореметівської сільської ради.

 

   Обґрунтування неможливості вирішення проблеми за допомогою діючих регуляторних актів:

   Зазначена проблема не може бути вирішена за допомогою діючих регуляторних актів, оскільки ставки податків, затверджені рішенням 21 сесії VII скликання від 27 червня 2018 р. «Про встановлення місцевих податків та зборів на території Нижньореметівської сільської ради на 2019 рік», застосовуються лише у 2019 році.

 

2. Цілі державного регулювання.

    Цілі державного регулювання, безпосередньо пов’язані з розв’язанням проблеми:

    Проект регуляторного акта спрямований на розв’язання проблеми, визначеної в попередньому розділі.

                                                                -3-

    Основними цілями регулювання є:

     - здійснити планування та прогнозування надходжень від місцевих податків та зборів при формуванні бюджету;

     - встановити доцільні і обґрунтовані розміри ставок місцевих податків і зборів з урахуванням рівня платоспроможності громадян та суб’єктів господарювання та відповідно до потреб місцевого бюджету;

      - встановити пільги щодо сплати місцевих податків і зборів;

      - забезпечити своєчасне надходження до місцевого бюджету місцевих податків та зборів;

      - забезпечити відкритість процедури, прозорість дій органу місцевого самоврядування.

3. Визначення та оцінка способів досягнення визначених цілей.

3.1. Визначення альтернативних способів

 

Вид альтернативи

Опис альтернативи

    Альтернатива 1
 
Не виносити на розгляд  сесії сільської ради та не  приймати рішення «Про
 встановлення  місцевих  податків   і   зборів   на  території Нижньореметівської
 сільської ради на 2020  рік», «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на 2020 рік» та «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 2020 рік»

     У такому випадку відповідно до пункту 12.3.5   статті  12 Податкового кодексу України, місцеві   податки  і  збори   сплачуються   платниками    у  порядку, встановленому Кодексом за  мінімальними  ставками, що  не  сприятиме  наповненню   місцевого бюджету в можливих обсягах.
     

 

    Альтернатива 2
 Прийняти рішення  «Про  встановлення  місцевих  податків   і   зборів   на  території Нижньореметівської  сільської ради на 2020  рік», «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на 2020 рік» та «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 2020 рік» у запропонованому  вигляді.

 Прийняття даного рішення забезпечить досягнення  встановлених цілей, чітких та прозорих механізмів  справляння та сплати місцевих податків і зборів на  території сільської ради та відповідне наповнення місцевого бюджету.  Забезпечить фінансову основу органу місцевого  самоврядування.

 

 

 

3.2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

        Оцінка впливу на сферу інтересів органів місцевого самоврядування

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

  Відсутні

 Відсутні.
 Втрати дохідної частини  місцевого бюджету, за рахунок сплати податків за мінімальними ставками.           

                                                               -4-

    Альтернатива 2

 Додаткові  надходження  
 коштів до місцевого  бюд-
 жету.

   Відсутні.

 

                                                   

  Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

 Вирішення соціально-еконо-
 мічних проблем громадян за
 рахунок наповнення дохідної
 частини місцевого бюджету.

  Відсутні.

Альтернатива 2

Можливість реалізації соціаль-них заходів,вирішення проблем  благоустрою, потреб громади, фінансування програм, у зв’язку з додатковими надходженнями до місцевого бюджету.

  Несвоєчасні 
 сплати місцевих 
 податків і зборів.

 

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

 Показник

Великі

 Середні

малі

  Мікро

 Разом

  Кількість суб’єктів   
 господарювання, що  
 підпадають  під  дію  
 регулювання, одиниць*

0

0

0

 


18


18

 Питома  вага групи  у  
 загальній    кількості,
 відсотків

0 %

0 %

 

0%


100 %


100 %

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

 Сплата  податків  і  зборів   за
 мінімальними ставками, перед-баченими Податковим кодексом України.

  Відсутні

Альтернатива 2

Сплата  податків  і  зборів  за обґрунтованими ставками. Встановлення пільг по сплаті податків для окремих категорій.
Прозорість дій місцевого самоврядування.

  Відсутні

                                                            -5-


      У зв’язку з відсутністю суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва, що підпадають під дію регуляторного акту, витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта не розраховувалися.

 

              4. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення
             цілей.

 

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1

1

 Така  альтернатива  є
 неприйнятною,
 оскільки   місцеві 
 податки  та  збори
 будуть сплачуватися платниками відповідно
 до   Податкового
 кодексу  України  за 
 мінімальними
 ставками.

Альтернатива 2

4

 Прийняття  даного
 рішення забезпечить 
 досягнути  встанов -
 лених   цілей, відпо-
 відне     наповнення
 місцевого  бюджету.

 

       

Рейтинг результативності

Вигоди
 (підсумок)

Витрати
(підсумок)

 Обґрунтування  
   відповідного
          місця
   альтернативи
      у рейтингу

Альтернатива 1

 Сплата податків 
 за мінімальними
 ставками

  Сплата  податків
 за  мінімальними 
 ставками.

 Зменшення надходжень до місцевого бюджету

Альтернатива 2

 Додаткові надходження
коштів  до місцевого бюджету.

 Сплата податків за
 запропонованими
 ставками.

 Додаткове  
 наповнення
 місцевого 
  бюджету.

 

 

                                                              -6-

Рейтинг

   Аргументи щодо переваги  обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи

Оцінка ризики зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 1

У разі неприйняття регуляторного
 акта, податки  та  збори  будуть
 сплачуватися платниками відпо-
 відно до Податкового   кодексу 
 України  за  мінімальними
 ставками.

Проблема продовжує існувати.

Альтернатива 2

Альтернатива є доцільною.
Прийняття рішення забезпечить наповнення місцевого бюджету.

 Виникнення податкового боргу по причині не сплати місцевих податків і зборів.

 

 

        Таким чином для реалізації обрано  Альтернативу 2 - встановлення економічно обґрунтованих ставок місцевих податків і зборів, що є посильними для платників податків та забезпечить фінансову основу органу місцевого самоврядування – Нижньореметівської сільської ради.

 

5. Механізм, який пропонується застосувати для  розв’язання проблеми.

     Запропоновані механізми регуляторного акта, за допомогою яких можна розв’язати проблему:

 

     Після набрання чинності рішення «Про встановлення місцевих податків і зборів на території Нижньореметівської сільської ради на 2020 рік», «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на 2020 рік» та «Про встановлення ставок та пільг із сплати  податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 2020 рік» на території сільської ради будуть затверджені ставки єдиного податку, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки,плата за землю і діятимуть відповідно до норм чинного законодавства. Механізм сплати місцевих податків і зборів визначений і буде застосовуватися на території сільської ради, відповідно до Податкового кодексу України.

               Прийняття рішення є єдиним і безумовним шляхом вирішення проблеми і ґрунтується на загальнообов’язковості виконання всіма учасниками правовідносин у системі оподаткування норм зазначеного рішення.

     Заходи, які мають здійснити органи влади для впровадження цього регуляторного акта:

-7-

      Розробка проектів рішення Нижньореметівської сільської ради «Про встановлення  місцевих  податків і зборів на території Нижньореметівської сільської ради на 2020 рік», «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на 2020 рік» та «Про встановлення ставок та пільг із сплати  податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 2020 рік»  та АРВ до нього.

      Проведення консультацій з суб’єктами господарювання.

      Оприлюднення даних проектів рішення  разом з АРВ та отримання пропозицій або зауважень.

       Підготовка експертного висновку відповідальної постійної бюджетної комісії щодо відповідності проекту рішення вимогам статей 4,8 Закону України «Про  засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

        Отримання пропозицій по удосконаленню від Державної регуляторної служби України.

       Прийняття рішення на пленарному засіданні сесії Нижньореметівської сільської ради.

        Оприлюднення рішення у встановленому законодавством порядку.

         Прийняття зазначеного проекту рішення дозволить забезпечити баланс інтересів суб’єктів господарювання, громадян та органу місцевого самоврядування.

 

6. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи  виконавчої влади чи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги.

                   Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва не підлягають розрахунку, оскільки встановлені нормами Податкового кодексу України. Органи місцевого самоврядування наділені повноваженнями лише встановлювати ставки місцевих податків та зборів, не змінюючи порядок їх обчислення, сплати та інші адміністративні процедури.

7. Обґрунтування  запропонованого строку дії регуляторного акта.

Запропонований регуляторний акт є строковим. Строк дії акта -  один календарний рік.

У разі, якщо сільська рада у термін до 01 липня не прийняла рішення про встановлення відповідних місцевих податків і зборів на наступний рік, такі податки справляються, виходячи з  норм  Податкового кодексу України, із застосуванням їх мінімальних ставок та без застосування  відповідних коефіцієнтів, а плата за землю справляється із застосуванням ставок, які діяли до 31 грудня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування плати за землю.

Враховуючи норми Бюджетного та Податкового кодексів України, органи місцевого самоврядування мають щорічно переглядати розміри ставок місцевих податків і зборів, що справляються в установленому ПКУ

 

-8-

порядку. Відповідні ставки будуть діяти лише протягом року, на який прийняті.

8. Визначення показників результативності дії регуляторного акта.

    Основними показниками результативності акта є:

      - забезпечення відповідних надходжень до місцевого бюджету від сплати місцевих податків і зборів;

    - створення фінансових можливостей сільської ради для задоволення соціальних та інших потреб громади;

     - кількість суб’єктів господарської діяльності, на яких поширюється дія регуляторного акта;

      - рівень поінформованості суб’єктів господарювання – платників місцевих податків і зборів (оприлюднення даного рішення).

Надходження по місцевим податкам і зборам:

Найменування податків

2018(план)

2018(факт)

2019 очікувані

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки

205000

205887

180000

Плата за землю, в т.ч.

  • з фізичних осіб;
  • з юридичних осіб

 

80000

150000

 

92811

141168

 

80000

130000

Орендна плата,в т.ч.:

  • з фізичних осіб;
  • з юридичних осіб

 

6000

30000

 

6755

55482

 

6000

10000

Транспортний податок

-

-

 

Акцизний податок

15000

16114

15000

Єдиний податок , в т.ч.:

  • з фізичних осіб;
  • з юридичних осіб

 

213000

3000

 

210211

806

 

19000

Єдиний податок з сільськогосподарських виробників

101000

106101

80000

Разом

803000

835335

691000

 

9. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта.

            Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися виконавчим комітетом сільської ради.

             Метод проведення відстеження результативності:

Статистичний

            Вид даних, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності:

  • аналітичні показники Берегівської ДПІ Виноградівського управління ГУ ДФС у Закарпатській області;
  • інформація бухгалтерії сільської ради.

            Базове відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися до дня набрання чинності цим регуляторним актом.

            Повторне відстеження результативності буде здійснюватися за три місяці до дня закінчення визначеного строку дії регуляторного акта.

Сільський голова                                                                О.Подмятніков

Додаток
                                                                                               до аналізу регуляторного впливу

 

ТЕСТ
малого підприємництва (М-Тест)

 

1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання

Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб'єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником, у період з 18.03.2019 по 19.04.2019 р.  

 

Порядковий номер

Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)

Кількість учасників консультацій (осіб)

Результати консультацій

1.

Робочі зустрічі, обговорення

7

Обговорено запро-поновані ставки податків. Негативних відгуків не отримано.

 

2. Вимірювання впливу регулювання на суб'єктів малого підприємництва (мікро- та малі):


     - кількість суб'єктів підприємництва, на яких поширюється регулювання: 18 (одиниць);

     - питома вага суб'єктів підприємництва у загальній кількості суб'єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 100 (відсотків).

 

3. Розрахунок витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання

                                                                        -2-

 Порядковий номер

Найменування оцінки

У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

Оцінка "прямих" витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання

1

Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)

0

2

Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

0

3

Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати - витратні матеріали)

0

4

Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)

0

5

Інші процедури (уточнити) (сплата податку)

Ставка єдиного податку:

- 10 % розміру прожиткового мінімуму для платників 1 групи;

 

 

- 19 % розміру мінімальної заробітної плати для платників 2 групи.

 

 

196,10 грн. х 12 = 2353,20 грн. (на одну особу);

 

792,87 грн. х 12 = 9514,44 грн. (на одну особу);

 

6

Разом, гривень
Формула:
(сума рядків 1 + 2 + 3 + 4 + 5)

11867,64 грн.

7

Кількість  суб'єктів  господарювання,  що повинні  виконати  вимоги  регулювання, одиниць.

18

8

Сумарно, гривень Формула:

Відповідний стовпчик «разом» х кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 6 х рядок 7).

213617,52 грн.


Бюджетні витрати
на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва

     Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва не підлягають розрахунку, оскільки встановлені нормами Податкового кодексу України. Органи місцевого самоврядування наділені повноваженнями лише встановлювати ставки місцевих податків (зборів), не змінюючи порядок їх обчислення, сплати та інші адміністративні процедури.

Оцінка вартості адміністративних процедур суб'єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування не встановлюються проектом рішення сільської ради.

                                                                    -3-

4.  Розроблення корегуючих (пом’якшувальних) заходів для малого підприємництва щодо запропонованого регулювання.

     На основі аналізу та під час консультацій, проведених із суб’єктами підприємництва, визначено, що зазначені ставки податків є прийнятними для суб’єктів малого підприєм-ництва і впровадження пом’якшувальних процедур не потрібно.

 

Сільський голова                                                                                            О.Подмятніков

 Експертний висновок

постійної комісії сільської ради з питань бюджету до проекту рішення  Нижньореметівської сільської ради «Про встановлення місцевих податків і зборів на території Нижньореметівської сільської ради на 2020 рік», «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на 2020 рік» та «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на 2020 рік»  та аналіз його регуляторного впливу

 

         Постійна депутатська комісія сільської ради з питань бюджету на виконання вимог статті 34 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності розглянула проекти рішень Нижньореметівської сільської ради «Про встановлення місцевих податків і зборів на території Нижньореметівської сільської ради на 2020 рік», «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на 2020 рік» та «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на 2020 рік» з аналізом його регуляторного впливу та встановила наступне:

            Розробником проекту є Нижньореметівська сільська рада. Проекти рішень підготовлено на підставі  пункту 24 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до статей 7,8,10,12 розділу І, розділів ХІІ, ХІV Податкового кодексу України, постанови Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 № 483 «Про затвердження типових рішень про встановлення ставок із сплати земельного податку та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки».

  1. Відповідність проектів регуляторних актів принципам державної регуляторної політики, встановлених статтею 4 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

Проаналізувавши проекти регуляторних актів, постійна комісія визначає наступне:

Розробка проектів регуляторних актів необхідна для встановлення регулювання господарських відносин на територіїсільської ради, чіткого визначення ставок місцевих податків і зборів, які сприяють ефективному плануванню та наповненню бюджету.

В цілому при підготовці проектів регуляторних актів витримана послідовність регуляторної діяльності:

  • проекти відповідають цілям державної регуляторної політики, а також їх включено до плану діяльності сільської ради з підготовки регуляторних актів  на 2019 рік (рішення 24 сесії сільської ради від 14.11.2018 року № 245, оприлюднене на офіційному  веб-сайті сільської ради в мережі Інтернет (http://nizhni-remeti.rada.org.ua/).
  • проекти регуляторних актів разом з аналізом регуляторного впливу розміщено на   офіційному  веб-сайті сільської ради в мережі Інтернет (http://nizhni-remeti.rada.org.ua/).
  • Зауваження та пропозиції до проектів рішень від фізичних та юридичних осіб приймаються протягом місяця за вказаною у повідомленні адресою.

Таким чином, проекти регуляторних актів – проекти рішення сільської ради «Про встановлення місцевих податків та зборів на території Нижньореметівської сільської ради на 2020 рік», «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на 2020 рік» та «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на 2020 рік» відповідають принципам державної регуляторної

  1.  

політики, встановлених статтею 4 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», а саме: доцільність, адекватність, ефективність, збалансованість, передбачуваність, прозорість та врахування громадської думки.

 

  1. Відповідність проектів регуляторних актів вимогам статті 8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері  господарської діяльності» щодо підготовки  аналізу регуляторного впливу.

 

  •  

Прийняття даних рішень необхідне для встановлення чіткого механізму, який сприяє реалізації державної регуляторної політики в податковій сфері. Враховуючи те, що встановлення місцевих податків і зборів покладено саме на органи місцевого самоврядування, альтернативний метод – не прийняття регуляторного акта призведе до відсутності надходжень до бюджету для вирішення питань соціально-економічного розвитку громади та є неприйнятним.

Прийнятий регуляторний акт впровадить єдинута прозорусистему регулювання державної податкової політики на місцевому рівні, впорядковує механізм сплати податків і зборіввідповідно до чинного законодавства, враховує особливості соціально-економічної структуригромади та зменшує податкове навантаження на окремі категорії громадян, установ та організацій, які потребують додаткових пільг зі сплати податків.

Аналізом регуляторного впливувизначено та проаналізовано проблему, яку пропонується розв’язати шляхом регулювання господарських відносин, оцінено важливість цієї проблеми, обґрунтовано, чому визначена проблема не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів і потребує адміністративного регулювання, визначено очікувані результативід прийняттярегуляторного акта, у тому числі здійсненорозрахунок очікуваних витрат та вигод суб’єктів господарювання, громади та держави внаслідок дії регуляторного акта. Оцінено усі прийнятні альтернативні способи досягнення встановлених цілей, аргументовано переваги обраного способу досягнення встановлених цілей. Описано механізми і заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми шляхом прийняттязапропонованого регуляторного акта та обґрунтовано можливість досягнення встановлених цілей у разі прийняттязапропонованого регуляторного акта. Обґрунтовано доведення, що досягненнязапропонованим регуляторним актом встановлених цілей є можливим з найменшими витратами для суб’єктів господарювання , громадян та держави, а вигоди, які виникатимуть внаслідок дії запропонованого регуляторного акта, виправдовуютьвідповідні витрати у випадку, якщо витрати та/або вигоди не можуть бути кількісно визначені.

Оцінено можливість впровадження та виконання вимог регуляторного актазалежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи державної влади, органи місцевого с самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні впроваджуватиабо виконувати ці вимоги, та ризик впливу зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта. Обґрунтованострок чинності регуляторного акта, визначено показники результативності регуляторного актата заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта в разі його прийняття.

  1.  

 

Узагальнений висновок

 

Проаналізувавши проекти регуляторних актів, постійна комісія з питань бюджету вважає, що проекти регуляторних актів – проекти рішень сільської ради «Про встановлення податків та зборів на території Нижньореметівської сільської ради на 2020 рік», «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на 2020 рік» та «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на 2020 рік» та аналіз регуляторного впливу відповідають вимогам статей 4 та 8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

Голова постійної депутатської комісії з питань бюджету                                     М.І.Данканич

 

« повернутися до списку новин


Розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування
Пропонуємо веб-платформи по створенню власного веб-сайту державним органам влади, органам місцевого самоврядування та державним установам
Gromada.org.ua, Rda.org.ua, Rayrada.org.ua, School.org.ua, Osv.org.ua

Логін: *

Пароль: *